Tel. nr. +371 29102125
Sekot

UNIVERSĀLS LTD

Katru auto pārbūves darbu veicam profesionāli un ar entuziasmu, ievērojot atbilstību dažādiem standartiem* – tā, lai viss būtu droši un priecētu acis! 

Par mums

Jau vairāk nekā 32 gadus sekmīgi nodarbojamies ar automobiļu ražošanu, izmantojot dažādu brendu bāzes automašīnas, kā arī ar auto pārbūvi un pārveidošanu. Izgatavojam autobusus ar ietilpību līdz 22 vietām, izmantojot tādu Eiropas zīmolu bāzes auto kā Mercedes-Benz Sprinter, Volkswagen Crafter, Renault Master, Iveco Daily.

Pasažieru pārvadāšanai un sabiedriskā transporta vajadzībām ražojam dažādu veidu pilsētas tipa autobusus ar zemo grīdu, ko var uzstādīt autobusa priekšdaļā vai aizmugures daļā.

Piedāvājam skolēnu autobusus ar 22 pasažieru vietām ar/bez ratiņkrēslu vietām, kā arī būvējam tūrisma autobusus paaugstinātai pasažieru ērtībai.

Skandināvijas tirgum ražojam specializētus M1 kategorijas taksometrus ar transformējamu salonu, kas nodrošina 8+1 vietas vai 1-2 ratiņkrēslus.

Sadarbojamies ar valsts un pašvaldību iestādēm, tūrisma jomas uzņēmējiem, auto un moto sporta entuziastiem un organizācijām, autobusu parkiem un pasažieru pārvadātājiem, kas piedalās pašvaldību vai privātu organizāciju izsludinātos konkursos par pasažieru pārvadājumu pakalpojumu sniegšanu. Paši mēdzam piedalīties valsts un pašvaldību iestāžu izsludinātos konkursos par transportlīdzekļu ražošanu un piegādi.

Agrāk fokusējāmies uz Latvijas tirgu, nodibinot draudzīgas attiecības ar gandrīz visiem dīleriem, kas nodarbojas ar komerciālo automobiļu tirdzniecību. Šobrīd visbiežāk strādājam gan ar Baltijas valstīm, gan ar Skandināvijas valstīm, kā arī ar Vāciju un Austriju.

Pieņemam pasūtījumus arī no privātpersonām. Auto un moto sporta klientiem nodrošinām specializētus dzīvojamos / sporta tehnikas transporta risinājumus. Jebkuram pasūtītājam piedāvājam konsultāciju par jautājumiem, kas saistīti ar piemērota automobiļa tipa iegādi turpmākai pārbūvēšanai, kā arī par jautājumiem saistībā ar pārbūves likumību u.c.


Sazinieties ar mums

Uzņēmuma UNIVERSĀLS LTD vēsture

2021

Lai palielinātu ražošanas jaudas un nodrošinātu stabilas piegādes, uzbūvējam papildu rūpnīcu 2000m2 platībā

Plānojam uzsākt neatliekamās medicīniskās palīdzību automašīnu ražošanu

2020

Iegūstam tipa apstiprinājumu M3 kategorijas autobusiem uz Mercedes-Benz bāzes, kas nav aprīkoti ar retarderi, paverot iespēju plašāk aprīkotu tūrisma klases autobusu ražošanai

2019

Iegūstam tipa apstiprinājumu priekšējās zemās grīdas autobusiem

Uzsākam piegādes Vācijas, Austrijas klientiem

2018

Piedalāmies IAA komerctransporta izstādē Hannoverē, Vācijā

Pagarinām pirmo MAN/VW autobusu un saskaņojam to ar VW

2017

Piedalāmies Busworld izstādē Kortreikas pilsētā, Beļģijā

Piedalāmies transporta izstādē Transport 2017 Dānijā

2016

Noslēdzam līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu Starptautiskās konkurētspējas veicināšanas pasākuma ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds [ES logo]

Piedalāmies starptautiskajā transporta izstādē IAA Commercial Vehicles

Iegūstam sertifikātu ISO 9001, kas apliecina mūsu apņemšanos sasniegt visaugstāko kvalitāti, kā arī to, ka UNIVERSĀLS LTD kvalitātes vadības sistēma efektīvi darbojas un atbilst ISO 9001 standarta prasībām

2015

Piedalāmies Busworld izstādē Kortreikas pilsētā, Beļģijā

2014

Sadarbībā ar Zviedrijas partneri Nordicar uz VW Crafter bāzes izstrādājam un uzsākam ražot kravas automašīnas ar papildus sēdekļu rindu TwinCabin, uzlabotu interjera apdari un iespēju uzstādīt guļamvietu

Izstrādājam un sākam ražot jaunu taksometru Zviedrijas tirgum uz VW Crafter bāzes

2013

Pirmie 20 autobusi no 180 ir izgatavoti un nogādāti uz Rīgu

Sertificētas MB Sprinter automašīnas un saņemts tipa apstiprinājums (autobusus ar COC sertifikātu var reģistrēt jebkurā ES dalībvalstī bez citu dokumentu sagatavošanas)

2011

Jelgavas autobusu depo nododam 15 MB Sprinter pilsētas autobusus

Mēneša laikā saražotas 44 policijas automašīnas uz Peugeot Boxer bāzes

Piedalāmies Busworld izstādē Kortreikas pilsētā, Beļģijā (projekts īstenots ar Eiropas Savienības atbalstu)

·Ražojam un piegādājam pirmos 12 MB Sprinter zemās grīdas autobusus Ventspils reisam

2010

Izveidojam pilnīgi jaunu zemās grīdas autobusu dizainu uz MB Sprinter bāzes

2009

Globālās finanšu krīzes laikā jaunu automašīnu pārdošana ir dramatiski samazinājusies, kā arī otrreizējā tirgū apstājusies automašīnu atkārtota komplektēšana, tāpēc pievēršam lielāku uzmanību dalībai dažādos automobiļu aprīkojuma iegādes konkursos un jaunu partneru atrašanai ārzemēs

2008

Veicam Turcijas ražotāja SEGE sēdekļu stiprinājumu izturības testus un turpmāk SEGE 4030X varam uzstādīt autobusos Mercedes Sprinter, VW Crafter, Ford Transit, Renault Master, Opel Movano, IVECO Daily

Veicam stabilitātes testu autobusam MB Sprinter 518 atbilstoši Apvienoto Nāciju Organizācijas Noteikumiem Nr. 52 – Vienoti noteikumi par M2 un M3 kategorijas transportlīdzekļu apstiprināšanu attiecībā uz to pamatkonstrukciju, kā arī testējam autobusu MB Sprinter 515CDI atbilstošo Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvas 2001/85/EK prasībām

2007

Veicam papildu testus UNI-2 / UNI-4 sēdekļiem – dažādos veidos nostiprinot šos sēdekļus, testējam ar visām autobusu sērijām (gan individuāliem sēdekļiem ar divām kājām, gan individuāliem sēdekļiem ar vienu kāju, kas piestiprināti caur grīdu vai uz alumīnija profiliem)

Saņemam Eiropas Savienības līdzfinansējumu

Izstrādājam jaunus UNI-2 un UNI-4 sēdekļus M2 kategorijas transportlīdzekļiem, ko pārbauda un sertificē Spānijas firma IDIADA (UNI-2 sēdeklim ir nekustīga atzveltne, UNI-4 sēdeklim ir regulējama atzveltne)

2006

Pabeidzam jauna montāžas korpusa celtniecību

2005

Sākam dažādu metāla konstrukciju pasūtījumu izpildi, piemēram, vārti, žogi, aizsprosti

Uzsākam jauna montāžas korpusa celtniecību

Izgatavojam pirmo piekaramo bagāžnieku no stiklplastīta (piekaramā bagāžnieka tilpums ir 1,6 m3)

2003

Sākam sertificētu sēdekļu izgatavošanu ar trīspunktu drošības jostām

1998

Līdz 1998.gada augustam katru mēnesi piegādājam uz Krieviju līdz 20 komplektiem pasažieru salonus un sanitāro automobiļu salonus, ko paredzēts montēt Gazel furgonos

 1996

Līdz rūpnīca RAF slēgšanai 1996.gadā izgatavojam un regulāri piegādājam rūpnīcai pašu izstrādātus automobiļu sēdekļus un aizsarga buferus, kā arī nodarbojamies ar automobiļu RAF pārveidošanu uz Lukss variantu un speciālas nozīmes automobiļiem, iebūvējot nestuves u.c

1989  

Sākam profesionālu darbību pie automobiļu (mikroautobusu) pārbūves


*Savā darbībā ievērojam standartus, ko nosaka normatīvie akti, tajā skaitā Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2007/46/EK; Apvienoto Nāciju Organizācijas Eiropas Ekonomikas komitejas (ANO EEK) Noteikumi Nr. 107 – Vienoti noteikumi par M2 vai M3 kategorijas transportlīdzekļu apstiprināšanu attiecībā uz to vispārīgo konstrukciju; Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2018/858 par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju, kā arī tādiem transportlīdzekļiem paredzētu sistēmu, sastāvdaļu un atsevišķu tehnisku vienību apstiprināšanu un tirgus uzraudzību un ar ko groza Regulas (EK) Nr. 715/2007 un (EK) Nr. 595/2009 un atceļ Direktīvu 2007/46/EK; Ministru kabineta noteikumi Nr. 295 – Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa; Ministru kabineta noteikumi Nr.1494 – Mopēdu, mehānisko transportlīdzekļu, to piekabju un sastāvdaļu atbilstības novērtēšanas noteikumi.